בניית אתר תדמית

עולם השיווק הדיגיטלי הולך ותופס נתח גדול יותר ויותר בעולם העסקים המקומי והגלובלי ולא בכדי.

בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו שלא להיות בעל נוכח מרשימה ברשת וחשוב מאד לעשות זאת בחוכמה ולמצוא את הנכסים הדיגיטליים שיהיו הכי מתאימים לעסק, למסרים השיווקיים שלו ולאמירה שיש לו בתחום העיסוק שלו. אתר אינטרנט נחשב לנכס צאן ברזל בעולם הרשת והאינטרנט ונדמה שללא אתר אינטרנט אי אפשר באמת להיות בעל עסק ברשת הווירטואלית העצומה. יחד עם זאת – ישנם כיום לא מעט סוגים של אתרים וחשוב מאד למצוא את הסוג שהכי מתאים לכל בעל עסק, לכל תחום עיסוק ולכל אופן פרסום ושיווק. בניית אתר תדמית היא דרך אחת כזאת וחשוב להבין מה זה אתר תדמית ומתי השימוש בו יהיה נכון ומתאים.

מהו אתר תדמית?

כולנו מכירים את הפורמט המקובל של אתרי אינטרנט – הם יכללו בדרך כלל את אותו המידע אודות בית העסק, השירותים שהוא מציע, איך אפשר ליצור קשר וכמובן מי קהל היעד שמוזמן לפנות ולקבל תמיכה ובעזרה בזכות המוצרים או השירותים שהוא מציע. כתלות בבית העסק ובמה שהוא מציע – כמות התוכן באתר יכולה להיות גדולה או קטנה וכמובן שמי שבונה את האתר, שהוא איש מקצוע מעולם השיווק הדיגיטלי יידע להנחות ולהמליץ לבעל העסק האם כדאי שהאתר יכיל הרבה או מעט מידע. בניית אתר תדמית – כשמה כן היא, מתרכזת במי שעומד מאחורי העסק, מציעה פלטפורמה נוחה להצגת מוצרים ושירותים אך דוגלת בעקרון של “מעט זה הרבה” – לא הרבה מידע, בלי הרבה תוכן כתוב, זאת על מנת שלא לבלבל את הגולש. יחד עם זאת, מרבית התוכן יהיה קשור ישירות לבעל העסק עצמו, לנותן השירות ומה שחשוב לדעת עליו.

קידום ממומן בגוגל

אם אתר שלכם לא בגוגל אתם לא קיימים! מזניק את האתר שלכם לראש תוצאות. תוצאות מידיות מהתחלת הקמפיין

קידום אתרים בגוגל

רוצים להגדיל חשיפה בגוגל קידום אורגני השיגו לקוחות האיכותיים שבאמת מחכים לכם בחיפוש האורגני

קידום אתרים מקצועי

אי אפשר היום לקדם עסק בלי מקדם אתרים מקצועי. אני מציע שירותי קידום אתרים מקצועי אחד על אחד, טיפול אישי לכל לקוח.

בניית אתרים

איפה שהכל מתחיל. בניית אתר וורדפרס מקצועי. אתר מעוצב וייחודי עבורך, מובדל מהתחרים שלך.

עדיין מתלבטים... אז ניתן לכם עוד הסבר על קצה המזלג מהו אתר תדמית? ומה אנחנו יכולים לעשות עבורכם!

מתי לבחור בניית אתר תדמית?

כאמור, אתר תדמית הוא אתר שנחשב יחסית דל בתוכן אך החוכמה האמיתית היא לבחור את התוכן שכן יופיע בו. היעדר כמות גדולה של תוכן כתוב או ויזואלי אין משמעו שהאתר לא יהיה טוב או יקודם בצורה פחות טובה. המשמעות האמיתית היא שצריך לבחור היטב מה יופיע ומה לא – וכאשר בוחרים את פיסות המידע שבאמת חשובות – זרם הפניות וקצב התנועה יהיו גבוהים גם אם המלל הכתוב לא יהיה העיקר. בדיוק מהסיבה הזאת מאתגר מאד לבנות אתרי תדמית ויש הרבה מאד חשיבה ויצירתיות מאחורי הקלעים של בניית האתר עצמו. מסיבה זו חשוב מאד לפנות אל איש מקצוע מוביל ומנוסה בתחומו שיידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לבנות ולעצב את אתר התדמית כך שהוא ישיג את המטרות של בעל העסק.

בניית אתר תדמית הלכה למעשה

בזכות היעדר מידע רב או מלל כתוב ארוך מדי – אתרי תדמית הם המתאימים ביותר עבור עסקים קטנים. כך גם בעל עסק שכלל לא מעסיק עובדים יכול לבנות לעצמי אתר תדמית ולהציג את הכישורים, היכולות והשירותים שהוא מציע. בטעימה קטנה, על קצה המזלג, הוא ייצור טריגר שיסקרן את הגולשים ליצור קשר, לשמוע פרטים נוספים ואפילו לבצע את הרכישה הנכספת. חשוב לשים לב לעיצוב ולשימוש בצבעים הנכונים, לברור היטב כל מילה וכמובן לעשות שימוש בתוכן ויזואלי במינון הנכון והמתאים. אתר תדמית יכול לשרת נאמנה את העסק במידה והוא נבנה בחוכמה והוא מתאים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. מה שחשוב זה למצוא את איש המקצוע המנוסה והמיומן שלאחר שלבים של הגדרות ואפיון יידע בדיוק איך צריך להיראות אתר התדמית עבור כל עסק.

לאחר פרק זמן מסוים צריך לבחון את התוצאות וגם כאן תיבחן המקצועיות של המקדם – האם מיקומו של האתר השתפר והוא מופיע בעמוד הראשון ובין התוצאות העליונות? האם גולשים נכנסים ומשוטטים בין המאמרים או חלונות האתר? כמה מהם יצרו קשר או ביצעו רכישה? לאחר ניתוח נכון של הנתונים האלה אפשר יהיה לשפר את התוצאות, לבצע פעולות שונות ולהביא לכדי תוצאות טובות יותר שישביעו את רצונו של בעל העסק. לא מתפשרים על שירות מקצועי ומעולה של קידום אתרים בירושלים.

קידום אתרים בירושלים עם יהושע רץ

יהושע רץ

יהושע רץ, מקדם אתרים מומחה בשיווק באינטרנט, חברת קידום אתרים. בעל ניסיון של שנים רבות. נשוי עם שלושה ילדים. עלה מהונגריה ומתגורר בירושלים.