מיתוג עסקי בעידן הדיגיטלי – דגשים חשובים למיתוג החברה שלכם

מיתוג עסקי היה בעל חשיבות לפעילות העסקית של חברות מאז ומעולם, ומותגים עשו שימוש הולך וגובר ביכולות הכלכליות שלהן, כדי לחזק את המותג בעיניי קהל היעד הפוטנציאלי.

איך ניתן לחזק את הנראות של המותג שלכם? איך ניתן להדגיש את הבידול של השירות או המוצר שלכם לעומת חברות מתחרות? והאם מיתוג עסקי תורם למחזורים העסקיים של החברה שלכם? ריכזנו עבורכם שאלות ותשובות מראיון שערכנו עם מנכ”ל שטיק מדיה, סמי סבין.

מה הקשר בין מיתוג עסקי לקידום באינטרנט?

“אין כיום מותג בעולם שלא עושה פעילות דיגיטלית כלשהיא. גם הארגונים המיושנים ביותר, מבצעים סוג כלשהו של פעילות דיגיטלית, גם אם היא נעשית דרך שליחת ניוזלטרים”. מכיוון שהשימוש בדיגיטל הולך וגובר, מיתוג עסקי חייב לקחת בחשבון עוד בתחילת התהליך, את כל הנושא של הנראות והמיצוב של החברה בכל פלטפורמות הדיגיטל.”

 

מה כוללת חבילת מיתוג עם ראייה דיגיטלית?

“בניגוד לעולם הישן שבו כל החומרים המיתוגים היו כמובן מודפסים ופיזיים, הרי שכיום הנכסים המיתוגים והפרסומים של חברות הופכים להיות דיגיטליים יותר וחייבים להיות מותאמים לפעילות באינטרנט. זאת אומרת, שאם אתם נכנסים לתהליך מיתוג עסקי מקצועי ולא נותנים חשיבה על כל ההתאמה לפלטפורמות הדיגיטליות מאוחר יותר, אתם עלולים למצוא את עצמכם מול אתגר לא פשוט.”

“חבילת מיתוג כיום חייבת לכלול: לוגו, פרופיל פייסבוק, קאוור פייסבוק, פרופיל אינסטגרם, פרופיל לינקדאין, דף נחיתה, אתר אינטרנט, באנרים פרסומיים ועיצובים לפוסטים עתידיים”.

מה הקשר בין מיתוג עסקי לתוצאות בקמפיינים שלכם?

“בואו נענה באמצעות דוגמא שתמחיש את הנושא. נניח ואתם נכנסים לגוגל לצורך חיפוש של חברת ביטוח לרכב. אתם רואים מגוון של תוצאות ממומנות ואורגניות כחלק מהדף הראשון של גוגל. על מה תחליטו להקליק? איך תקבעו על איזו מודעה אתם רוצים ללחוץ ובאיזה אתר לבקר?

כמובן שישנם מספר משתנים שישפיעו על ההחלטה שלכם, כמו הנראות של המודעה, הכתיבה, העניין שזה ייצר אצלכם, ההנחה שתציעו – אבל, אחד הדברים העיקריים שיקבעו על איזה מודעה תקליקו, הוא ההיכרות שלכם עם המותג ומה אתם חושבים על המותג. זאת אומרת, אם אני אראה מודעה של חברת מגדל לעומת חברה שאני לא מכיר, הסיכוי שאלחץ על מודעה של מגדל גבוה יותר”.

זהו סכם של כלל הפרסומות, באנרים, המלצות, פרסומות -כל הידע שלכם על החברה והמוצג שישפיע בסופו של דבר על קבלת ההחלטות שלכם.”

 

מהם הדגשים העיקריים שיש להקפיד עליהם בתהליך מיתוג עסקי?

ישנם מספר רב של דגשים להקפיד עליהם במיתוג עסקי, ומשרד מיתוג מנוסה יוכל ללוות אתכם יד ביד בדרך אל ההצלחה בתהליך המיתוג ובתוצרים שלו. נמנה את הדגשים העיקריים:

  1. תעשו אפיון מדויק – לפני שאתם מציירים אפילו קו אחד בלוגו או בוחרים פונט, תבצעו אפיון מעמיק לפרויקט כדי שתוכלו לפגוע במטרה ולעמוד ברצונות ובמטרות שלכם.
  2. תהיו פשוטים – אל תחפשו לסבך דברים עם אלמנטים רבים. תשאירו את הלוגו נקי, פשוט וברור.

תעשו הדמיות – בדקו היטב איך הלוגו יראה בפלטפורמות שונות, דיגיטליות ולא דיגיטליות. זאת אומרת, תעשו הדמיות על חולצות, מחברות, כרטיסי ביקור, אתר אינטרנט, באנרים ועוד.

פוסט אורח – מאמר אורח מיוני קץ מקדם אתרים עשרות שנים בארץ ובחו”ל 

קידום ממומן

אם אתר שלכם לא בגוגל אתם לא קיימים! מזניק את האתר שלכם לראש תוצאות. תוצאות מידיות מהתחלת הקמפיין

קידום אתרים אורגני בגוגל

רוצים להגדיל חשיפה בגוגל קידום אורגני השיגו לקוחות האיכותיים שבאמת מחכים לכם בחיפוש האורגני

קידום אתרים מקצועי

אי אפשר היום לקדם עסק בלי מקדם אתרים מקצועי. אני מציע שירותי קידום אתרים מקצועי אחד על אחד, טיפול אישי לכל לקוח.

בניית אתרים

איפה שהכל מתחיל. בניית אתר וורדפרס מקצועי. אתר מעוצב וייחודי עבורך, מובדל מהתחרים שלך.